مرا به خاطر بسپار

زندگی در پس این باز ی هاست گول بازی نخوریم.

مرا به خاطر بسپار

زندگی در پس این باز ی هاست گول بازی نخوریم.

به خاطر تولدت

 http://ak.imgag.com/imgag/product/full/ap/3003100/graphic1.jpg

 

اسفند که هیچ فروردین و اردیبهشت و خرداد را هم دود  

کردم نیامدی 

بگذار نگذارند ، مهم این است که جای ترانه هایت لابه لای  

بهانه هایم خالیست، 

یک پاییز تمام از خود پرسیدم به خاطر ماندنت بنویسم یا خدای ناکرده، 

محض خاطر رفتنت،سپیدی برف های نیامده به یادم آورد که  

تولدت نزدیک است پس با یک توافق برفی می نویسم 

به خاطر تولدت

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ب.ظ http://sogand2007.blogfa

هنگامی که دوستی به مشکلی برخورده است ، او را با پرسیدن اینکه :

"چه کاری میتونم برات انجام بدم"

آزار ندهید ، یک فکر مناسب بکنید و آن را انجام دهید . . .

.

.

.

باد می وزد ...

میتوانی در مقابلش هم دیوار بسازی ، هم آسیاب بادی

تصمیم با تو است . . .

.

.

.

دوست داشتن بهترین شکل مالکیت

و مالکیت بدترین شکل دوست داشتن است . . .

پیش بین سافت پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:57 ب.ظ http://www.pishbinsoft.com

شما هم با نرم افزار پیش بینی نتایج مسابقات فوتبال پیش بین سافت برنده جوایز این مسابقات باشید.
www.pishbinsoft.com

V-P-N-S-E-R-V پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:25 ب.ظ http://www.1.vpnserv.biz

آیا از وضعیت بد اینترنت کشور خسته شده اید ؟ آیا از فیلترینگ گسترده داخلی جانتان به لبتان رسیده است ؟ پس بد نیست چیزهایی در مورد "وی پی ان" بدانید . درواقع همان فیلترشکن خودمان که محدودیتی در استفاده نداشته و به هیچ وجه در کاهش سرعت اینترنت شما تاثیر گذار نیست . برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن کنید

من پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:40 ب.ظ

به من تکیه کن!من تمام هستی ام را دامنی می کنم تا تو سرت را بر ان بنهی!تمام روحم را اغوشی می سازم تا تو در ان از هراس بیا سایی!تمام نیرویی را که در دوست داشتن دارم دستی می کنم تا چهره و گیسویت را نوازش کند!تمام بودن خود را زانویی میکنم تا بر ان به خواب روی!خود را,تمام خود را به تو می سپارم تا هر چه بخواهی از ان بیاشامی,از ان برگیری,هر چه بخواهی از ان بسازی ,هر گونه بخواهی باشم!
از این لحظه مرا داشته باش!


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد